Motorový vůz M 262.018 „Kredenc“
Motorový vůz společně vyrobily firmy Královopolská strojírna Brno (skříň), Tatra Smíchov (podvozky) a ČKD Praha (spalovací motor a elektrická výzbroj) v roce 1950 a byl dodán do depa v Bohumíně. Skříň je uvnitř členěna na dva oddíly pro cestující (56 + 24 míst) a dále na nástupní prostory a zavazadlový oddíl.
vozidlo | motorový vůz |
---|---|
označení | M 262.018 830.018-8 |
uspořádání pojezdu | 2´ Bo´ |
určení | osobní vlaky |
majitel | České dráhy |
stav | provozní |
přezdívka | Kredenc |
rok výroby | 1950 |
výrobobní číslo | 26370 |
výrobce | ČKD Praha / Královopolská strojírna Brno |
maximální rychlost | 90 km/h |
trvalý výkon | 301 kW |
služební hmotnost | 48,6 t |
průměr hnacích dvojkolí | 920 mm |
Provozní vozidla u ČD
M 262.018 – Olomouc
M 262.043 – Louny
M 262.076 – Lužná u Rakovníka
M 262.090 – Louny
M 262.0154 – Česká Lípa
M 262.0159 – Česká Lípa
Motorový vůz společně vyrobily firmy Královopolská strojírna Brno (skříň), Tatra Smíchov (podvozky) a ČKD Praha (spalovací motor a elektrická výzbroj) v roce 1950 a byl dodán do depa v Bohumíně. Skříň je uvnitř členěna na dva oddíly pro cestující (56 + 24 míst) a dále na nástupní prostory a zavazadlový oddíl.
Další vozy z kategorie
Elektrická lokomotiva E 499.085 „Bobina“
ZobrazitKolejový jeřáb EDK 80/3 „Takraf“
ZobrazitMotorová lokomotiva BN 60‑3870 „Kyaska“
ZobrazitMotorová lokomotiva T 212.0062 „Hop“
ZobrazitMotorová lokomotiva T 334.090 „Rosnička“
ZobrazitMotorová lokomotiva T 466.0007 „Pilštyk“
ZobrazitMotorový vůz M 286.0001 „Krokodýl“
ZobrazitParní lokomotiva 314.303 „Kocúr“
ZobrazitParní lokomotiva 464.202 „Rosnička“
Zobrazit