Motorový vůz M 262.018 „Kredenc“

Motorový vůz společně vyrobily firmy Královopolská strojírna Brno (skříň), Tatra Smíchov (podvozky) a ČKD Praha (spalovací motor a elektrická výzbroj) v roce 1950 a byl dodán do depa v Bohumíně. Skříň je uvnitř členěna na dva oddíly pro cestující (56 + 24 míst) a dále na nástupní prostory a zavazadlový oddíl.

vozidlo parní lokomotiva
motorový vůz
označení M 262.018
830.018-8
uspořádání pojezdu 2´ Bo´
určení osobní vlaky
majitel České dráhy
stav provozní
přezdívka Kredenc
rok výroby 1950
výrobobní číslo 26370
výrobce ČKD Praha / Královopolská strojírna Brno
maximální rychlost 90 km/h
trvalý výkon 301 kW
služební hmotnost 48,6 t
průměr hnacích dvojkolí 920 mm

Provozní vozidla u ČD

M 262.018 – Olomouc

M 262.043 – Louny

M 262.076 – Lužná u Rakovníka

M 262.090 – Louny

M 262.0154 – Česká Lípa

M 262.0159 – Česká Lípa

Motorový vůz společně vyrobily firmy Královopolská strojírna Brno (skříň), Tatra Smíchov (podvozky) a ČKD Praha (spalovací motor a elektrická výzbroj) v roce 1950 a byl dodán do depa v Bohumíně. Skříň je uvnitř členěna na dva oddíly pro cestující (56 + 24 míst) a dále na nástupní prostory a zavazadlový oddíl.

Fotogalerie

Motorový vůz M 262.018 „Kredenc“

Další vozy z kategorie

Elektrická lokomotiva E 499.085 „Bobina“

Zobrazit

Kolejový jeřáb EDK 80/3 „Takraf“

Zobrazit

Motorová lokomotiva BN 60‑3870 „Kyaska“

Zobrazit

Motorová lokomotiva T 212.0062 „Hop“

Zobrazit

Motorová lokomotiva T 334.090 „Rosnička“

Zobrazit

Motorová lokomotiva T 466.0007 „Pilštyk“

Zobrazit

Motorový vůz M 286.0001 „Krokodýl“

Zobrazit

Parní lokomotiva 314.303 „Kocúr“

Zobrazit

Parní lokomotiva 464.202 „Rosnička“

Zobrazit