Motorové lokomotivy
Motorová lokomotiva T 211.0, T 212.0 a T 212.1 „Prasátko“
Lokomotivy určené pro lehký posun v depech a na malých vlečkách, příp. u stavebních vlaků.
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 334.0 „Rosnička“
Lokomotivy určené pro lehký posun v depech a na malých vlečkách, příp. u stavebních vlaků.
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 435.0 „Hektor“
Lokomotivy určené pro posun a nákladní vlaky na vedlejších tratích byly prvními stroji postupně nahrazujícími parní trakci.
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 444.0 a T 444.1 „Karkulka“
„Karkulky“ T 444.0 a T 444.1 jsou motorové lokomotivy s hydrodynamickým přenosem výkonu, určené pro posun a nákladní vlaky na vedlejších tratích.
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 458.1 „Velký hektor“
Jako stroje konstrukčně navazující na řadu T 435.0 byly vyráběny lokomotivy řady T 458.1. Byly odvozeny z exportních strojů ČME 2 dodávaných v letech 1960 až 1965 do tehdejšího SSSR.
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 466.0 „Pielstick“
Univerzální lokomotivy pro vedlejší tratě se vyráběly ve zbrojovce Martin (Závody ťažkého strojárstva).
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 478.1 „Bardotka“, „Zamračená“
Výrazně tvarované čelo z laminátu dalo lokomotivám jméno „Bardotka“.
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 478.3 „Brejlovec“
Univerzální lokomotivy, plánované jako náhrada za největší parní lokomotivy v osobní dopravě (Papoušky, Pětasedmy, Albatrosy).
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 669.0 a T 669.1 „Čmelák“
Nejsilnější nákladní lokomotivy vyráběné v ČSSR, původně podle požadavku sovětských železnic.
Zobrazit detailMotorová lokomotiva T 679.1 „Sergej“
Nejsilnější motorové lokomotivy ve službě ČSD, vyráběné v SSSR, mají dvoutaktní dvanáctiválcový motor.
Zobrazit detail